Can't see what you're looking for? Search here :
Google

Saturday, March 1, 2008

Download Malay Mp3 Songs K - O

Your favourite Malay Mp3 Store. Download Free Mp3 for All Malay songs here.
Jiwang, Dangdut, Rock Klasik, Pop Rock,Balada,etc. Most popular songs in 1970'an,1980'an and 1990'an. The other Malay Songs are in the other site. Jiwang Mp3 will be here. Artist,Singer,Duet,Band comes from Malaysia,Indonesia,Brunei,Singapore. Latest Malay Mp3 will appear in the Latest Malay Section.
Page will be updated daily,but if you prefer to hear your favourite mp3 now,kindly request from the chatbox on left side. I'll upload your favourite song as soon as possible.
Selamat Datang ke Mp3Jiwang.blogspot
Gedung lagu-lagu Mp3 Melayu anda. Download Mp3 lagu-lagu kegemaran anda di sini secara percuma. Menampilkan koleksi lagu-lagu hits suatu ketika dulu sekitar tahun 60'an,70'an,80'an dan awal tahun 90'an.
Himpunan artis-artis popular kegemaran anda dari Malaysia,Indonesia,Brunei dan Singapura.
Ruangan ini khas untuk memuatkan Mp3 lagu-lagu lama,sentimental yang membuatkan anda terkenang kisah silam anda. Lagu-lagu yang cukup menyentuh perasaan,menyingkap nostalgia lalu. Hehe...
Blog ini dikemaskini setiap hari. Penyenaraian adalah mengikut abjad Penyanyi/Kumpulan.
Lagu-lagu akan dimuatkan dari semasa ke semasa. Jika Mp3 Lagu Melayu kegemaran anda tiada di sini,sila buat permintaan lagu di 'chatbox' yang disediakan. Mp3Jiwang.blogspot akan memuatkannya secepat mungkin.
Berhiburlah bersama dan Terima Kasih kerana menyokong kami.


************************************************
Kristal- Delaila
Kristal- Ku Membisu
Kristal- Retorik Cinta
Kristal- Seragam Hitam
*Download Lagu-Lagu Melayu anda di sini. Mp3 Melayu Percuma. Susunan Artis-artis dan Band Popular Melayu yang bermula dengan abjad Abjad 'K' dalam senarai sekarang ialah :
Kristal
************************************************
Lefthanded- Bayangan Gurauan
Lefthanded- Kenangan BersamaMu
Lefthanded- Maya Persada
Lefthanded- Tiada Lagi Kidungmu
*Download Lagu-Lagu Melayu anda di sini. Mp3 Melayu Percuma. Susunan Artis-artis dan Band Popular Melayu yang bermula dengan abjad Abjad 'L' dalam senarai sekarang ialah :
Lefthanded
************************************************
May- Gadis Bertudung Putih
May- Sendiri
.
*Download Lagu-Lagu Melayu anda di sini. Mp3 Melayu Percuma. Susunan Artis-artis dan Band Popular Melayu yang bermula dengan abjad Abjad 'M' dalam senarai sekarang ialah :
May, Mega
************************************************
Nash- Pada Syurga Di Wajahmu
*Download Lagu-Lagu Melayu anda di sini. Mp3 Melayu Percuma. Susunan Artis-artis dan Band Popular Melayu yang bermula dengan abjad Abjad 'N' dalam senarai sekarang ialah :
Nash-Lefthanded

No comments:

Can't see what you're looking for? Search here :
Google